Friday, November 8, 2013

pilihan

assalamualaikum

aku xtahu apa impression org lain pasal entri kali ni. tapi aku cuma aku. tegur jelah klau aku salah. terima atau x, aku kena terima jugak. aku xmarah. daripada aku makin merepek bukan2? parah... :p

aku xtahulah ada ke org xmau jadi kaya kalau diberi peluang? aku pun nak.. seriously. :)

kalau org offer kau kereta. kereta mewah pulak. haihhh, .. mak aihh. bak beetle 1!! suka gilaaa. pulak kalau warna merah. gah gitu. :D *berangan. xkisahla org kata keta katak pun. tetap xberkelip mata aku tgok.

teringat aku ngn rumate jerit dalam keta tgok keta beetle volkswagen tu.masa tu kitorg turun bukit. dh mcm turun roller coaster kitorg jerit dlm keta. perempuan, biasalah klau excited.mcm gila. haha :D lantak.

satu hari ada someone yg aku malas nk cerita ttg dia, offer aku something yg buat mata aku ada $$$. aku kenal dia dari cikgu masa aku sekolah menengah dulu. sbb aku merepek berseloroh ckap ngn cikgu aku, after spm aku nak kawin dgn dato' or tan sri yg kaya. dia mati, aku dapat harta. bajet mcm novel. mcm comel je? haha :D. biasalah gurau2 ..rupanya,ckgu aku kenalkn aku ngn someone ank org kaya mana ntah.dia dah kerja, & ada aset..tp.. hakikatnya ha, aku tengah degree pun skrg. mana ada aku kawin?

aku anggap dia mcm kwn aku yg lain. sbb.. hehe, aku dah jumpa kot mr.right aku. (in sha Allah 'dia').tapi, kita takda kuasa nk halang org utk suka kita atau benci kita.

apapun, mcm mana pun dia boleh salut emas ke, jongkong emas ke, berlian ke, aku tetap ingt pesan ni.
"cari suami yg ada agama,tggjwb & boleh bahagiakn dunia akhirat."

aku xnmpak hrta yg dia ada bakal bahagiakn aku. jadi, .. aku yakin, aku dh jumpa yg terbaik , in sha Allah.
biarlah ehem2 sederhana asal dia selalu tegur salah aku. & xlalaikn aku dlm cinta yg xpasti.

haha, ehem2, terima kasih sbb selalu tinggalkan aku sorg2 buat keje tnpa tinggalan SMS.
terima kasih sbb xlayan rajuk aku .
terima kasih sbb xdekat ngn aku.
terima kasih sbb syg aku.
terima kasih suruh aku sibuk.
 *terabur ayat. heh

sbb tu aku boleh gerak sendiri.
sbb tu aku boleh tinggal hp.
sbb tu aku boleh, lantak pi lah hang nak bz mana asal tahu jaga diri.

asalkan aku tetap letak yg satu tu tetap Illahi.

peace yow. hehe.










No comments:

Post a Comment

Dari Hati ke Hati.

Assalamualaikum.. Berkata tentang hati, semua manusia punya hati *cehh ayat. Baik ke tak baik tu terpulang pada yg menilai. Dan sebai...