Tuesday, October 23, 2012

novel karya sendiri

assalamualaikum ..

dah sebulan lebih menghabiskan masa kat u. alhamdulillah dah settle semua test 1 .. tapi .. macam hampagas je test semua. *sigh ..
mcm mana nak ANC cmni.. sufiah, fokus, fokus .. jln dah dpn mata .. usaha sebaik mungkin ..pleaseeee ...

okay, td satu kejadian yg xdiduga tlh terjadi..
alamak ... tolonglah jgn ada moment2 cmni lg pasni..xnak rapuh.xnak rapuh. malu malu malu

1) umur dia sama je ngn kami2 .. alamak! :O
-i really dont know that his age same with us. ingt lg muda.yela, kata lpasn M. so, bila dia kerek sgt xnak bagi no.fon ats urusan yg sgt penting n ats dasar nk suruh pas kan lecture note , mmg la tpaksa menyampah . hot sgt ke? (it was what i felt).

2) lab physical chem.
-ok xdpt pc. redha bljr lagi n lagi susah dr sebelumnya . what the....??
-kat lab, satu meja besar. kakak tu sibuk duk kcau kami bdua . knpa msti ??? aku yg xda kne mngena ngn hidup dia. tolong lah akak. dont.just dont.

3)petang td: analytical lab
-mirul slh pggil..dia ingt nora.tnpa segan silu, dia tnya tp the kiddo rupanya kat situ jugak. xperasan lgsung rupanya . so, bila mirul tgur2, aku tnpa segan silu p ckp bye ..huhu. rupanya dia lg dan lagi.

okay, smbung esok. feel so sleepy

No comments:

Post a Comment

Make up. Perlu ke?

Assalamualaikum.. Hai semua, buat apa tu korang? Pia tak sihat beberapa hari lepas. Hari ni dah ok sikit. Bangun pagi terus mengemas, b...